Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 4 november 2007

jippie!!

tog mig upp tidigt i morse.. puh! vilken tur, jag hade ju inte ställt klockan eller nått..
Reimei verkade pigg på en promenad så jag peppade upp mig själv och bestämde mig för att ta den lite längre, mycket backigare rundan nu på morgonen..
peppade också med att blev ja tillräckligt svettig skulle jag få pröva en av de två nya The BodyShop shower gel sorterna jag köpte igår på min Centrumrunda med Malin(från Umeå)
gosh de luktar såå gott.. sitter och sniffar på armarna nu.. Ginger och Cranberry köpte jag- två olika sorter så klart..
och blev erbjuden en liten provburk av hudlotion från Ginger då den precis kommit in dagen innan, i fredags alltså.. jippie! kommer räcka länge för mig!.. älskar lukten av ingefära!!

hur som helst.. kom på att det var ju söndag- våg-dagen..
trodde jag skulle gått upp igen.. har ju gjort de de senaste dagarna..
men nej då.. ligger på .. tro det eller ej - 74,9 kg!!!
jag har nått min målvikt nr 2!!!!!
vet att jag säkerligen inte hade rätt ändå, det var ju efter min promenad så lite har väl förändrats.. men ändå!.. jippie!.. jag försöker se det positiva i det hela.. =)


shoppade: Lördag
byxor- snygga i strl 40 på Flash 150 kr
bodyshop shower gel 251 kr
svartvit randig, och rödsvart randig tröja i strl- 36-38 och 40-42 för 199 på Kappahl
sf bok- trudi canavan- första boken i första serien
- roligt- Tamora Pierce boken jag ville ha hade de inte inne- trickster's choice.- och har inte haft den inne på 4år.. följande bok trickster's queen har de aldrig haft inne.. hon skulle föröska..

Malin bjöd på lunch!..

shoppade : Fredag
usbhubb för 4- 250 kr (gubbdagis
skor begagnade 130 (nån sån där butik)
300 på jobbet (eeik)
handlade hårfärg på vi också- två svarta från MOOD - 114 kr
540 kr på Kicks- köpte maskara åt mig och mamma och en liten hårfärgnings flaska..

.. när ska jag få nån hjälp med de tror ni??
ska ju försöka få svart, allt förutom luggen..
e sååå sugen på att göra en vertikal underläpp också.. suckar längtansfullt.. såå fint!
ska det bli en bonus eller en födelsedagspresent?
vem vet, nån som kan tipsa mig?

bye bye mina vänner

1 kommentar:

Lillemor Elfgren sa...

Hihi jo och du befinner dig ju i stockholm, orten där det faktiskt går att få tag i livepysselbutiker! *smider ondsekfulla planer* väskan är under arbete, är lite stressad just nu med allt inför julmarknaderna. Kom in på marknaden på gammlia plus att mina vantar ska säljas i museibutiken!!