Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 28 juni 2010

solig sista dag..

Det är sista dagen, som tur nog har det varit och fortsätter vara solig,
och natten kommer spenderas på ett tåg..
Ett tåg som går söderut..
Ett tåg som tar mig från mina hemtrakter i Norrland..
Ett tåg som tar mig från mina föräldrar och storebror..
Ett tåg som tar mig från mina älskade efterlängtade vänner..

Men också -
Ett tåg som tar mig tillbaka till min syster
Ett tåg som tar mig tillbaka till kosten och träningen som håller mig frisk- LCHF
Ett tåg som tar mig tillbaka till jobb och kollegor jag bryr mig om
Ett tåg som tar mig tillbaka till Suzans influenser..
Ett tåg som tar mig tillbaka till lägenheten och mina egna rutiner


Det enda som känns skönt är att jag vet att mamma och pappa kommer förbi om ca 2 veckor med saker jag har samlat på mig under min uppväxt..
Annars hade det kunnat bli ca ett halvår innan jag ser dem igen..
(ok, överdrivet- det blir septemberjakten!)
Nått som är Jobbigt är att jag vet att Reimei och Higge kommer så att sakna mamma och pappa, och det kommer jag också...

Inga kommentarer: