Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 23 oktober 2010

Akvariekurs i Filipstad

Ok, jag har aldrig tidigare varit i Filipstad.

Nu har jag det. Och bara för en akvariekurs via Akvarieteknik som är en av våra grossister på jobbet.
att få snacka med Kjell Fohrman (som skrivit massa akvarieböcker - tex Back to Nature Nanoakvarium
som vi också har på jobbet) och som är ägare till Zoopet.com..
Christian och Jocke som tog hand om kursen jobbar på företaget och är duktiga, kunniga och intressanta killar som var väl förberedda för vårt besök
med både mat -
(smörgåstårta -åt fyllning inget bröd, plocktallrik på restaurangen och gårdagens kebabtallrik- också på restaurangen) och dricka( Trocadero för min del-fyfyfyfy- och öl/cider på kvällen )
och en hel del intressant..
Ett vinnande resultat på ett prov sista timmen på fredagen så följde detta med mig hem!
Sen hade vi möjlighet att handla lite..
Ett sånt här i strl 16 liter och en rot följde med mig hem i bagageutrymmet på Ks bil.


(fast inget bord)

Inga kommentarer: