Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 9 mars 2011

oh no!

Egentligen gårdagens inlägg som jag glömde skicka i väg.

:
Jag hann precis med tåget i morse, konduktören såg mig och höll dörrarna öppna så pass att jag hann in. Tack!

Ingen hunger i morse =ingen frukost. En kopp te med ca 1 å 1/2 tsk kokosfett hoppas jag ska hjälpa mot hungern till klockan 12.
Att prova ut detta tror jag kan vara viktigt för mig. Likaså att inte äta middag om jag inte är hungrig. Kanske bara nått mindre, typ ett kokt ägg med smör och majo.

Har planerat in att göra lite kryddsmör i dagarna. Gott att ha till köttet om man inte vill få in extra kolhydrater VIA grädden.
Tex beasmöret på bilden!

Efter att ha ätit lite för mycket kh igår så blev det lite grädde också....suck! Och därefter så ökade vikten imorse.
DEN SKA NER!
Nu är bara frågan om jag ska köpa rent gymkort eller om jag ska satsa på klättringskortet....
Det är många fördelar med gymkort- tiderna e bra, man ser ganska tydligt resultat dock svårt att veta hur och vad man ska göra, men lätt och snabbt att ta sig dit. Dock inte speciellt roligt om man går själv.

Klättring- kortare öppettider, inget jag gör ensam där heller, svårare att se resultat, men jättemycket roligare. Och S kommer göra det...
Mycket variation också. Finns även ett minigym på övervåningen, men där är det svårt ätt veta hur och vad man ska göra.

Note: idag onsdag ska vi dit för att klättra. Innan lunch måste jag ha bestämt om vi ska köpa kort idag eller bara betala för idag.
Skulle vi klättra mer än 2 ggn i veckan skulle det löna sig mer med årskort än med 25kort....
HUR GÖR JAG?
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: