Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 29 juni 2011

tävla om en stegräknare!!

Jag har totalt tappat lusten på blogga, men promenera måste man ju faktiskt göra..

Den här stegräknaren e suverän, den är faktiskt det!
I alla fall om den är lika bra som sin föregångare som jag hade i fickan i över 2 år!



Omron Walking Style II


Den här ggn hoppas jag på att vinna den via Min lchf-kompis Emelie och hennes Blogg


www.livutansocker.se


HÄR Hittar du inlägget ang tävlingen, som tyvärr går ut imorgon?!?!..
(Hur kunde jag missa den ?! - ps. jag åkte på semester mitt i min bloggtorka)

Men nu ska jag för hoppningsvis komma igång igen.
Både med bloggen och med lite annat också..

Kram hela gänget

Inga kommentarer: