Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 19 september 2011

Tärningar från Bong!

Att vara testpilot har jag provat för, men då kunde jag inte hitta någon vara i de butiker jag hade omkring mig innan datumet på utlämningslappen gått ut (trist!)

Men jag har hittat en annan vara jag skulle vilja prova.. !!



Och varför vill jag prova just Bong buljongtärningar?
Jo, just för att de inte innehåller några härdade fetter eller smakförstärkare som jag undviker i mångt och mycket. Men vissa maträtter blir helt enkelt bara bättre med en tärning buljong.
En tärning tar inte mycket plats, därför gillar jag tärningar över fonder tex.
En till flaska i kylen tar för mycket plats! ett 6pack eller 12 pack ger mer valmöjligheter.
Skönt att ha bassmakerna av kyckling, kött och grönsaker även om fler smaker som tex svamp och vilt inte skulle skada i tärningsväg heller!

Inga kommentarer: