Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 21 februari 2009

hellre polisongerna än öronen

.. Trodde inte riktigt att Higge skulle tugga speciellt mycket på Reimeis öron osv, förstod ju av uppfödaren att tikarnas öron får sig en ordentlig släng av "nötning" när valparna leker och drar i öronen på dem.. 
men säger då så, tur att jag har polisonger på Reimei för Higge verkar ha tuggat i dem!!.. de e mycket! kortare än tidigare och JAG  har inte trimmat ner dem!! 

Hittade till djurfoto.ifokus.se och till foto.ifokus.se.. ... måste verkligen börja lära mig kameran, har nästan haft den i 2 månader nu och jag har fortfarande inte fått koll på den helt.. ska börja lära mig de manuella inställningarna.. =) har iaf fått till ett par svartvita bilder på higge, han e tacksam för den inställningen.. =) 


ska ställa mina pojkar på inoffaren på sollentunamässan som Grandisklubben arrangerar. den 28 feb går anmälningstiden ut och den 28 mars går den av stapeln..
Har raggat skjuss !!! tack Eva!
jippie!!!.. tror jag.. e dock redan nervös.. 

att ta med; mig, hundarna, stamtavlor, vacc.intyg, nummerlapp, PM, nummerhållare, Bur m fleecefilt, Overall åt Reimei,  vattenskål, stolen, Kamera, fika åt mig, Köttbullar åt pojkarna, Pengar, våtservetter, bajspåsar, och lilla väskan innehållande ; borstar, kammar, utställningskoppel, sprayflaskor med balsamspray, aloevera gel... 
nått mera?!

vad ska jag ha på mig?!... nått mörkt.. Higge e ljus, men Reimei har inte hunnit svartna till ännu.. puh, så han ser lite grådassig ut.. hmm.. 
shit.. vet inte om jag ska anmäla Reimei till lilla sthlm i kista medan jag ändå är på g, men har ju inte ställt honom sedan lilla sthlm för .. eeh.. 2 år sedan? men varför inte.. peppa mig?



kram från oss

Inga kommentarer: