Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 25 april 2010

tävling - walking trainers-

Jag kan inte låta bli, den här ggn vill jag vara med och tävla..






*

Just nu pågår en utlottning på
Ett dussin pannors blogg,
du kan just nu vinna
ett par Walking trainers - stavlösa stavar.

* Walking trainers är ett enkelt och smidigt
träninggsredskap som används vid såväl
promenader, powerwalking och löpning.

* Walking trainers är ett diskret alternativ till
stavar som du enkelt kan lägga i väskan eller fickorna
när du promenerat klart/ska in i butiken/på bussen.

* Walking trainers stärker hand- underarms-
och överarmsmuskulaturen samtidigt
som blodcirkulationen ökar.

* Walking trainers passar för den som vill ha lite
extra utmaning på promenaden eller löparrundan.
Fungerar även som lätta hantlar vid träning

* Walking trainers kan också användas vid lätt massage.


Var med och tävla du med på
www.ettdussinpannor.blogspot.com

*

Inga kommentarer: