Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 17 augusti 2010

ibland..

Har jag bara sånna dagar,
En sådan dag kan gå i olika tecken..
I dag gick den i- inte hungrig..

frukost- ägg och bacon.. lite smör till (halv 10)
lunch- grillad kyckling(1 lår och 1 vinge) + lite bea (kvart över 1)
+ lite egen plockade björnbär som "efterrät"
Middag- Smoothe på hallon, blåbär, TY, ½ avokado, 1 dl grädde..

Nemas problemas att dessutom INTE äta nån frukt på jobbet, inte heller den där vetelängden med typ blåbärssylt i mitten som chefen köpt för att bjuda på..
Ja tog fram den, tittade på den, höll tom kniven, tänkte på vågen, och sa till mig själv-
DET ÄR INTE VÄRT DET!..
och lade tillbaka allt.

För just det, DET ÄR INTE VÄRT DET!

3 kommentarer:

kakan sa...

Verkligen inte värt det.

Sanna sa...

Nä just det! Bra jobbat!

MassageLotta sa...

Bra gjort....vi bakar på jobbet som tokar och säljer..MEN jag har inte smakat något heller.....

Så det här fixar vi ju...