Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 21 november 2010

Nått jag vill....

Nått jag vill shoppa just nu är dessa!:



Hittade bilden i en metroreklamtidning på vägen från Hälsomässan förra helgen, och det slog mig att det nog kommer bli halt i vinter,
Ja, jag har tänkt försöka springa i vinter istället för att gå i dvala..

Men jag kunde inte komma på var jag hade läst om dessa förra vintern!
S tror inte alls på dem, men halka först som halkar sist...
Hos Coyntha hittade jag nämligen inlägget jag sökt efter!

Det är inte som att det kommer bli MER träning på gymmet för att jag har sagt upp avtalet (slut sista februari)Eller att jag betalt multum för en tatuering som tar sin tid att läka, eller att mina kar kräver lite upprustning då och då..
Alltså det här med att lägga undan pengar var väl onödigt!?
Men det behövs så mycket mer "utrustning" för att löpa vintertid, och prylälskande S försöker övertyga mig om att vi båda behöver både en Suunto M5 med fotpod och massa småsaker, och inte bara det även behöver ett par IceBug för att kunna springa i vinter, gärna ett par löparbraxor för vinterbruk också..
Vad menar du, ser jag inte het ut i löparbraxor med mjukisar över som bara går till knät?! (tihi)


Jag tänker försöka först och främst med ett par sånna här!

Inga kommentarer: