Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 1 november 2010

Nya invånare

Alltså, ni får säga till ifall jag ska göra en egen blogg till akvariet,
för det här börjar ju nästan bli löjligt.

C meddelade precis i mail att hon kommer förbi med mina LILA äppelsniglar i veckan.
I'm so HAPPY!..
Inte bara det, hon har sparat/lagt undan ett par stycken vita åt mig också!!
THANKS!!!..



De nya invånarna var de ja..

5 st dvärgrasboror(Boraras maculatus) fick flytta in.
Har inte riktigt fastnat för de nya Microrasbororna vi fick in.
Hade inte tålamod att vänta på nått special special heller i fiskväg
(tex smaragdrasboror~Microrasbora kubotai~) och fick inte heller beställa hem fler småfiskar på jobbet.

- Beställ inte hem nått nytt, för du får inga lappar!
Bläk!
(men beställde hem sakuraräkor iaf!bara till mig!!)(ps.inte min bild)


Hade dessutom velat göra iordning Nanot på jobbet för att ta emot lite roliga räkor eller småfiskar, men, nej det gick inte för sig. Stod i kassan HELA JÄ*LA dagen..
Ja, förutom den där stunden då jag slet i djurrummet helt ensam med 6 stora kaninburar som skulle rengöras. Men 1½ timme för hela rummet, I still got it!

Hur som helst, Alla hemma verkar må bra iaf..
Och de nya sötnosarna håller på att vänja in sig i mitt nano.

2 kommentarer:

Marie sa...

Tack för gratulationen :) Du får ta och hänga med på ett pass någon gång så kanske jag kan få dig att tycka det är liite roligare iaf ;)

Starchild omega sa...

Jag tycker att du kan blogga på om allt möjligt i samma blogg.

Sen tycker jag verkligen att du ska ta maries erbjudande. Spinning ska vara sjukt bra träning. :D

Nanot blev kanon med dom nya.