Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 16 december 2010

Så fel det kan gå..

Förra inlägget var meningen att det skulle vara en kommentar till en kund som såg min 3/4sleeve (tatueringen) ..
Det han sa var att koifisken ska simma nedåt.. Nej, tyckte jag, min simmar uppåt.
Jag strävar hela tiden att bli bättre, att bli den fulländade draken som troligen kommer ske när jag dör...
Strävar hela tiden, försöker, men kanske inte lyckas..

Typiskt nog så har min sladd till mobilen hamnat hos S, och jag kan inte föra över bilden jag tog på min arm..

Det enda problemet jag har med armen är att den KLIAR något så fruktansvärt ibland. Och oftast när jag ska sova..
Det verkar också som jag blivit känsligare för hö på jobbet.. men det kan vara att jag är där oftar, eller att jag har större mellanrum mellan ggn jag är där..

Inga kommentarer: