Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 27 december 2010

Sick as a dog

Vad gör man då man inte mår så bra? Jo man låter bli att blogga. Nej, jag fick inte S magsjuka men har varit yr och illamående då jag ätit.
Fick ännu en lite tidig present av S.
Kinect spelet your shape. Själv ska jag försöka hitta zumba på ännu en butik.

Hoppas ni haft en underbar jul, jag önskar er en god fortsättning ett gott nytt år!

Imorgon är min dag..... hoppas att jag ser fräschare ut imorgon.
Tydligen ser jag inte heller utan som mer är 17 osminkad- fick frågan hur gammal jag var på Pressbyran när jag skulle hämta ut en ny lott.
What a hoot!
Published with Blogger-droid v1.6.5

5 kommentarer:

Suzan sa...

krya på dig o hoppas du får en fin födelsedag imorgon! :*

Starchild omega sa...

De är synd om dig, fast komentaren på pressbyrån var bäst.

MassageLotta sa...

Krya på dig.....

Suzan sa...

Gott nytt 2011!
Hoppas ditt år fylls av massor av skratt, ännu mer överraskningar och kanske några nya bekantskaper?

Jag känner på mig att 2011 blir fantastiskt! En stor kram!
/Suz
(som skickar detta till flera men som inte menar det mindre för det...)

Anonym sa...

Jag köpte en DVD-box med Zumba på www.uffessakerochting.se Jag fick det redan dagen efter. (hur nu det gick till) Superbra och jag kan träna när jag vill.
Kolla sidan om du inte hittar i någon annan butik. -Anna