Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 1 maj 2011

Egentligen; Award från Dessi!

Fick i förra veckan en Award av Dessi..
Tack!!
Åh, vad roligt men samtidigt såååå jobbigt att försöka komma på saker folk inte vet om mig!..

1)En dröm inte många vet om är den om att bo på landet med stor del självförsörjning, odling och olika djur.

2)Att jag har svårt att få mina drömmar/planer att överensstämma med verkligheten.
Mycket snack(drömmar) ingen verkstad(realisation)

3)Att jag är en hamster, har oooootroligt svårt att slänga saker. Inte ens när de är trasiga, eller jag inte vet vad jag ska ha dem till!

4)Jag är till största del en SPARA medan jag tränar lite på att SLÖSA.

5)Att jag har otroligt svårt att lämna ifrån mig pojkarna till andra för en längre tid. Litar inte på att det blir gjort som jag skulle gjort det (även om mitt sätt inte är bäst)

6)Att jag avskyr att träna, tycker oftast det är tråkigt och är obehagligt, tar det emot så slutar jag hellre.... (finns nästan ingen belöning i det för mig)

7)Jag är grymt sockerberoende. kunde klara mig rätt ok till frukost , men sedan brukade det urarta kring fikat. Kvällarna hemma bestod ofta av 2x200gr marabou, ostkrokar eller chips med dip. Var det helg kunde det även bli någon typ av glassdessert.

8)Jag lägger mer pengar på mina akvarium och hundarna än på mig själv.
Vilka ska få denna award?

Jo; Kakan, Gunilla, Elin, Marie och Suzan


Jag är SÅÅ NYFIKEN!!

Inga kommentarer: