Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 23 september 2009

Utmandad av Fight



Fightbloggen utmanade mig!

Hur ska jag beskriva- 

Jag vill gärna skriva

Frenetisk

Frenetisk i sin energi, i sina inlägg i träningen där hon peppar sig själv och andra och  i  att äta gooood mat. 
Detta frenetisk är så klart på ett positivt sätt. 
Synonymer till Frenetisk är:
ivrig 70%
intensiv 68%
energisk 66%
hektisk 66%
vild 60%
(enligt en synonymordbok online)



Vilka ska jag utmana då?

Suzan får sig väl en släng
Och så slänger jag tillbaka utmaningen på Fight
Nancy
och Peter
Den nya läsaren Mikaela Mars får väl förklara vad som gjort att hon fastnat här hos mig! (glad)

1 kommentar:

Suzan sa...

Skulle jag beskriva din blogg med ett ord så skulle det bli ENVIS!