Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 3 januari 2011

att klättra...

Är det inte billigt att klättra?!

Ne,j för det är inte de. Men billigare än mycket annat..
Skorna kostar mellan 500 upp till 2500 kr( visserligen använder man gärna samma skor tills de gått sönder totalt) Mina gick på ordinarie pris ca 1500 kr..

Sele använder man samma i flera fler år. (får använda en av S selar
-han har inte bara en utan två)
Kläder kan vara allt från chinos (jupp sett dem som klättrar i dem, löparkläder)
till vanliga träningskläder- vilka ja har en del av.
Repbroms- S har, syster har.
Talk/kalk/magnesium som man använder till händerna har jag också..
Påsen brukar kosta, men de skaffade jag via jobbet..
Så vad är det som kostar egentligen?

Det kostar bara 3500 kr för ett årskort... bara....
2400 för halvåret.. Hur gick det där till?
800 för en månad.. eller för 10 tillfällen
1700 för 25 ggn
90 kr per tillfälle

Och då är inte utrustningskostnad inräknad. (de som jag redan har)





Har jag sagt att jag vill klättra?
Att jag vill bli bättre på att klättra
Att klättrare väldigt ofta e sexiga?
Att jag vill vara sexig?


(tex som Lisa Rands)

Inga kommentarer: