Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 14 februari 2010

Hjärta eller smärta...

På liv eller död...
Hjärta eller smärta...
Jag har svårt att var superduperlycklig idag..
Har mycket på tankarna och inte allt går att dela med sig..
Därför jag är så osynlig i blogginläggen..
Jag läser, men jag orkar inte engagera mig mera..
Inte ens träning lockar..
Vill ligga i sängen och äta allt onyttigt jag kan..
Men jag lade tillbaka både buenos, magnum choco coco och ferrer rocher godis på affären och gick därifrån med 1 liter grädde, 3 wienerkorvar och ett paket kycklinglever..

Men jag önskar alla läsare en hjärtlig alla hjärtans dag iaf!

Själv ska jag äta hummer, bli bjuden på nått överaskande av pojkvännen och kanske se en film eller så för att mysa!

Inga kommentarer: