Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 3 februari 2010

vad händer egentligen?

Ja, jag sitter här och funderar vad jag ska lägga tiden på ikväll..

1: plugga inför jägarexamensprovet imorgon
2: laga middag - kyckling i ugn borde väl fungera
3: bestämma mig för vilka frön jag ska köpa och beställa
4: bestämma mig för om jag ska ha skorna eller om jag ska byta storlek.
(lutar åt att behålla dem)
5: läsa bloggar
6: budgetera ( resten av månaden- högst 650 kr/vecka)
7: sy toarullehållar till badrummet
8: sy kläder åt Reimei
9: lägga in sakerna i lådorna bakom mig på Tradera och försöka sälja
10: Hälsa till Helena (från jobbet) att det e jättekul att hon börjat jobba igen.
(Hon har varit/är mammaledig och jobbar bara helg som det är just nu)
11: beklaga Suzans jäkla otur!
12: Gratta Madde(kollega) till sin semester som tar henne till Thailand! i 2 veckor
13: Så mina frön , chilisorterna jag har hemma iaf.

Skippade träningen på Gymmet (hade tänkt köra styrka/kondition)
till fördel för min jägarexamen.
Träna kan jag göra senare också, men jägarexamen kan bli jobbigt att fixa senare...

(Hälge- min jaktidol)

1 kommentar:

helena från jobbet sa...

*wohoo*