Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 10 mars 2010

fel som blir rätt

Att man ska måsta bli jättetrött och fortfarande vilja vara kreativ..
Så pass att när det man gör fel inses vara rätt från första början..
Undra på att mina mormorsrutor såg förjävliga ut.....

Snart sitter jag dock med en orange virkad mössa till en nyfödd..
Ska jag pröva mig på att virka/sticka ett par tosser åt den lill* också?

Har en rätt lång lista med kreativa saker jag tänkt göra fram tills bäbe e kommen till världen..
(som ni kanske märker e de bara bäbe på huvvet just nu.. )

Men pojkarna ska få fara på utställning sista helgen i mars..
Higge ska få fara på lilla sthlm, och båda ska nog få en omgång i Vännes.
Kanske tom Sundsvall i två dagar..

Inga kommentarer: