Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 2 september 2010

matrapport dag 4 - UFO

Frukost:
2 ägg och lite smör + keso + majo

Lunch:
Kotlett + 2 tuggor vitkålssallad+ ½ msk eriks äppelcurry

Middag:
Grillad kyckling + 1 avokado+ smörstekta kantareller

(vilket gjorde att jag kom över min gräns på 5 om dan)
Varning- ät inte avokado- för många kolhydrater..


Höll mig undan från resterande kokostoppar i öppna lådor i köket
och Mariannegodisar som låg över heeela kassan när jag kom till jobbet imorse..
Tom lakritsgrodorna i kylen får vara ifred!
S åt resterande seg brownie ikväll och jag .. tog bubbelvatten.. inte mycket att hurra för i jämförelse..
Men niiice att jag kan hålla mig..
*happy happy joy joy*

Nu tänkte ja logga ut och mysa med min POJKVÄN..

Inga kommentarer: