Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 8 september 2010

UFO- 10 dagar..

En endaste dag kvar av UFO-försöket med very low carb high fat dieten..

Kommer inte in på minmat så jag kan inte ens kolla min kolhydratgräns idag, eller igår för den delen.
Jag Badade och Borstade Higge-poo igårkväll sedan blev det att umgås med pojkvännen,
vilket fall så var det en lugn och trevlig kväll och god mat =)

Dag 10 har innehållt:
-Frukost
sidfläsk (130gram) +2 ägg och 25 gram smör + 1 tsk äppelcurry

- Lunch
Älgfärs med ägg nedblandnat,
och en bit fetaost och några babyspenat-blad

-Middag
Älgbiffstek med ½ avokado och en bit feta med TY

-Fika
smörbollar 1 sats..
Mycket godare med osaltat smör, eller kanske tom osötat smör <3.. =)


Dag nio innehöll följande:

-Frukost
2 stekta ägg och ½ paketbacon (med smör och äppelcurry)

-Lunch
tonfiskröra (dvs en burk tonfisk i olja stekt med 2 äggvitor) till det blev det det everpresent smör och äppelcurry.

-Middag
Älgfärs med 25 gram smör + äppelcurry


Borde fasen i mig inte äta den där äppelcurryn!!!

1 kommentar:

Moa sa...

Smörbollar, vad är det? =)