Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 12 oktober 2007

allmänna uppdateringar

Ja, det var ju de jag gjorde, uppdaterade min sida hos Bostaden Umeå.

ibland får jag sådan hemlängtan att jag inte vet vad jag ska göra, jag ÄLSKAR sthlm och mitt jobb. -ok, ibland fungerar det inte 100% men vars gör det de?!.. tycker att det är min egen inställning som bör justera det hela. (och det gäller hela livet)
Hittade ett nytt område tydligen, Liljansberget, var i hela friden ligger de?!
vill verkligen bara flytta tillbaka, umgås lite med Hans ett tag och känna styrkan komma genom styrketräning. Fan har inte hört om nått gym som e lika bra och varierat som IKSU.
fan kanske bara är IKSU och Hans jag saknar (och mamma och familjen så klart)(fast han har ja inte träffat,ännu, men för er som läser, FAN va läcker han e!.. =P fick se live idag när han ville ha lite smakråd. men wow.. underbar in och ut!) och absolut underbar som vän och stöd i arbetet jag gör med mig själv.
(uppdatering iom att jag inte loggat in på två dagar heller, datorn har stått tyst.)


Åh, jag träffade Lillemor idag!

en jättesöt liten Fralla- Reimei kunde ju inte hålla sig därifrån. måååste nosa
( som dessutom kände Franke och Agnes- PPPs Frallor! )
det kändes lite konstigt att nån annan hette Lillemor än Min Lillemor
men den äkta Lillemoren meddelade idag att min väska kan vara på gång snart!
wiiie! en äkta mamma-Lillemor vävd väska!..
hoppas bara hon kommer ihåg de där lååånga vant-sakerna jag ville ha också. =P i RANDIGT!!..
svart vitt eller svart rött (helst svart/rött) med tumgrepp!

Har fortfarande inte kommit mig för att beställa de svarta smyckena jag ville ha från Barbarella.se .. vill ju ha de svarta ringarna till öronen- töja till 2 mm och så svart till labretten.
vill ju självklart pierca mig igen- vertikal labrett. men får vänta med den.. =/
var in på Saturn Return och kollade in deras ravekläder.. 
gaaah, hittade de där byxorna Psytrollet hade, såå snygga! 
fast självklart i röd-svart istället för rent svart (för min del då) men när de kostar 750 spän för ETT par byxor, ja då.. får de faktiskt vänta.. även om de e högt upp på listan! tillsammans med den svarta västen och träningssetet från SOC ( stadium).

SKOR e ju faktiskt viktigare nu när vintern verkar närma sig sthlm..
hösten har ju faktiskt landat här på riktigt.
på tal om skor så har de senaste 3 skorna jag köpt haft ORANGE i sig.. (setet från SOC e också svart/orange . tihi  men den bilden finns i den trasiga mobilen)

(de dyra löpar/promenadskorna)(Mina mys skor köptes i våras)(skorna som sulan släpper på)
otroligt.. ja om tidigare inte ens gillade orange, men nu verkar jag dras till de.. förutom Rött då.
men nu har de svart orange skorna gett upp, de har släppt mellan sulan och sidan, så jag kan kickla mig på undersidan av foten, med skon på..

känns inte bra när regnet börjat närma sig..
funderar på om jag ska satsa på att köpa KÄNGOR igen, men vill verkligen inte ha Underground, då kommer jag halka runt som Bambi på hal is 
när vintern kommer. Men vill inte heller ha DR. Martens med de fula gula sömmarna.. 
finns de utan de gula sömmarna? men fortfarande KÄNGOR?
men å andra sidan behöver jag varma skor som stödjer mina anklar fall jag vill gå promenader med Reimei i vinter.. fast de har ju blivit bättre, men inte min rädsla för att stuka fötterna dock.. 
hur ska man ha råd?!..

Hade tänkt äta nått idag också.. men får se vad det blir.. e fasen inte hungrig alls..
vet inte hur jag ska göra längre.  blir nog en filtallrik.. borde ha fixat 200 minuter i veckan.. men icke.. vilken sida är bäst? jo Funbeat
borde verkligen byta om och gå ut och röra mig. helst en riktig joggingtur.. men efter de här 3 dagarna med klösviktsgodis- första sen i slutet av juni så har jag tappat lite ork. mycket på grund av nästa ämne..

Reimei har fått diagnosen KCS på sitt vänstra öga.. jag känner mig verkligen som en urdålig matte som inte undersökt mer. Har ju gett ögondroppar som jag sett gett verkan, men trott att det varit smuts eller nått i ögat som stört balansen.. Men inte tydligen.
Tur nog så har han inte PRA på de, puh! det var verkligen en lättnad!

Ja just ja, tänkte att jag kunde lägga ut en bild på mina nya tassar, nu har jag mååånga.. först de två jag föddes med.. sen var de två i svart, den av ärr och så blev det 5 st till (inbakade med en av de svarta) ME LOOOOVE, och många av kunderna också.. =P

En annan tanke, kanske dags att bli rent svarthårig igen? har varit så mycket röd nu att jag börjar bli less på mig själv. Men ska jag ta mig råd och gå till frisör eller bara råd och köpa hem färg och göra själv?  Eller ska jag våga köpa och fråga A.? eeeh, drar mig verkligen för att göra de, det skulle ju betyda att hon måste vara här.. även om hon var välidgt bra på att göra de.... precis så där skönt och lungt att jag ryser och nästan somnar för att det är så skönt..

C. ringde igår.. oj, det var länge sedan.. insidan revolterade lite på nått mysko sätt. har saknat honom även om jag inte gjort det samtidigt. Sen han gick och blev deppad i sommras så har jag måsta lägga honom på hyllan, ja vad gör man inte när han inte ens hör av sig?!.. Jag vägrar vara nån som väntar så här länge men ändå kan jag inte säga åt honom att inte höra av sig, kanske det bara är känslorna som e borta, sexet saknar ja ju fan!. Men hade fått för mig att jag veeeerkligen gillade honom. Men med distansen som jag lade mellan honom och mig redan från början så undrar jag vad jag egentligen var ute efter? Att han var upptagen eller att han var stabil i sättet- vilket visade sig vara lite osant på vis.... Gillade Flirten och mötet, närheten och att han "kunde" lite mer än mig.  
Jag måååste verkligen hitta någon som kan lite mer, men de e bara så läskiga när de börjar ragga runt efter nya "offer" att "utnyttja" och "lära upp".

näee.. jag gör som Eva och rekomenderar nått trevligt inför sänggåendet.. tihi
Literotica

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rara, lilla du! *ler* Det ska bli JÄTTEkul att träffa dig! Börjar jobba måndagen 29 oktober men ska se om jag inte kan ordna månadskortet några dagar innan. Så jag kan åka som jag vill, "göra" stan och kunna koncentrera mig på jobbet sen. Hör av mig när jag vet.

kram

Lillemor Elfgren sa...

Din Lillemor här! Väskarbetet går framåt! Har klurat ut några små lösningar som jag tro du ska gilla! Fyller den väl med visitkort och skickar ner till dig så får du springa runt och göra reklam... Måste verkligen göra mig en riktig hemsida... Ha så bra du och lillråttan!