Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 8 oktober 2007

böcker

nu måååste jag snart gå och hämta tvätten.. har varit duktig nu på morgonen och tvättat två halva maskiner.. haha..
så mycket kläder har använts i veckan- träningskläder och jobbkläder..

böcker böcker böcker..
köpte ju två böcker sist jag var in till sfbok, men gissa vad.. köpte bok 1, som jag redan hade! så måste in dit och byta bok nu. hoppas att bok 3 finns inne, annars vet ja inte vad jag gör.. =/

andra böcker jag vill läsa  fortsätta läsa

* Dr. Phil - säga vad säga vill, han har rätt på vissa punkter, försöker jag hålla dem ser jag faktiskt resultat

* gå ner i vikt med konitiv beteendeterapi- tyvärr ligger boken någonstans uppe hos mamma.. grr..

*Franska kvinnors smala hemligheter- har boken uppe i umeå någonstans.. =/

*självkänsla nu! och fortsättningsboken (har den första - vill köpa del 2)
har redan läst bok 1 en gång, men e väl sånt man bör läsa flera ggn för att verkligen ta till sig.

*runners world.- att börja löpa  har börjat läsa den, men det e inte så bra att ligga i sängen och läsa samtidigt dock.. =/ inte på morgonen, har en tendens att somna om..

*Trudi Canavan- den "vita " serien. den svarta var jääätttebra..
men de fina inbundna böckerna går på över 200 kr st.



önskar dessutom att jag hade någon att träna massage på. vill ju börja ta upp den delen också..
borde kanske söka nån kurs .. vad tror ni?

Inga kommentarer: