Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 18 oktober 2007

vad och varför?

har suttit och funderat ett par dagar nu, vad e det egentligen ja vill ha?
här får jag erbjudanden ja vet att jag kan njuta av tillfälligt, men det e inget som jag gärna väljer..
sen har vi de som e .. tja ouppnåerligt, och de väljer ja så gärna.. puckat- dumt..

utseende mässigt har ja haft båda sorterna, men skulle NÄR SOM HELST hellre välja det ouppnåerliga än det som finns tillgängligt..
späda former får mig att känna mig som om jag var michelingubben!
även om jag har tappat massor med kilon sedan jag var "i behov" av en kraftigare byggd kille för att känna mig som en tjej, så verkar det som att jag fortfarande vill ha mina killar längre, kraftigare- gärna musklade än mig själv.. 
gärna med liiiite intressant sexdrift.. tihi

give me!


jag och en kollega funderade på att göra egna tröjtryck.;
akta dig- jag är på hugget

osv.. =P
"stygg" köpte jag för ett tag sedan(några år ).. klippte båtringning men den blev för stor, så på onsdag efter middag sydde jag ihop öppningen lite.. natti natt

Inga kommentarer: