Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 3 oktober 2007

läskigt

Lite läskigt är det när man hör hur de ropar efter en, jag har musik i öronen så de är inte speciellt klart vad de ropar, jag bara fortsätter, har jag nått skäl till att stanna? nej, bara dumheter att göra sånt, man vet ju aldrig!.. ännu läskigare är det när man slänger ett getöga över axeln precis innan man stannar och raskt går uppför backen att några har följt efter mig.. eeehhhh!!!  vad gör man, jo jag håller koll bakåt och fortsätter ännu snabbare!.. springer backen ned också..

Kände en otrolig stuns i bena idag..
vet inte om de där IForm skrev i sin tidninge e sant, de där med den kvinnliga cykeln och träning, hur motiverad man känner sig och så vidare..
eller så var det bara de att jag har dragit mig i typ 1½ vecka att ta mig ut och nu äntligen så gick de!! 
har ju planerat in ca 600 minuter av träning den här veckan, jag ska baske mig försöka!! *glad*

Inga kommentarer: