Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 22 maj 2009

BLOWN away...

denna post av Rhonda i Australien fick mig att bli helt ... wow!!! Hon skriver en blogg som heter Down to earth och är en av mina absoluta favoriter.. och jag förstår nu varför!!!.. hon skriver på en bok nu också.. e såå intresserad av att köpa den.. hoppas hon skickar den hit ut.. =P


man kan nog kalla mig blåst för att sticka och träna spinning igår med Suz utan att ha ätit varken frukost eller lunch.. dumt dumt och otroligt blåst.. (vilket det inte gjorde speciellt mycket i spinningrummet)suz i framkant, jag i bakkant
kunde inte göra nästan nånting, det bara snurrade i hela huvudet.. kunde varken fokusera blicken eller blunda utan att känna snurret i huvvet.. försökte ta mig igenom passet med lite snurr i fötterna iaf, men jag orkade inte hänga med i upp och så, tungt motstånd fick magen att vilja vända sig, (bara lite dock).. kände mig så otroligt dum!.. 
men mådde nästan illa förra ggn jag och Suz for på spinning, så det blir nog bodypump kommande gger.. funderar på att köpa ett klippkort där iaf.. vore lite lättare, som det är nu är det 60 kr varje ggn, och ett 12 kort kostar 600.. (inget ja hade på mig igår dock)sånna här bilder e roliga!.. babybell rocks!.. men hon åt ju inga... =P dock det enda ja åt innan och efter träning.. duuuuuumt!.. 
maten fortsatte dock dåligt hela gårdagen.. åt lite kladdkaka (gjorde iförrgår) och stekta champinjoner med korv och lite yoghurt med getost i..  det enda egentliga måltiden igår.. 
åt 5 skivor bacon vid halv 9 på kvällen, efter 3 skålar med blandade trädgårdsbär med ovispad grädde i.. sweet.. verkligen.. 
NOT!.. 


hittade detta blogginlägg när jag gick igenom min lista på ca 20 inlägg:
från Rabbit Hill Farm, en mysig blogg att läsa. den här ggn handlade det om att skapa mer värme till salladen. smart smart smart! och rätt billigt i slutändan kan ja tänka mig. Men jag har ett stort problem med detta.. JAG HAR INTE UPPHÖJDA BÄDDAR!.. crap from start to finish.. 

Inga kommentarer: