Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 4 maj 2009

datorvajsning och bad

vet inte vad som är fel, men datorn låter förjälvigt, och jag är osäker om jag kommer att våga använda den speciellt mycket de kommande dagarna.. 
kan hända att jag får tag på laptopen som står hos pojkvännen , alt. delar att byta ut .. 
crap lixom.. 

jag som ville skryta med bilder att jag gjort klart min första disktrasa!.. har ju köpt tvål av SixThreeFive också..=) riktig olivtvål..  



_senare_

har badat Higge och fönat honom.. 

det tar ca 1 timme faktiskt.. då e badning ca 30 och föning ca 30..

trilskas vill han göra med ansikte, bak och framtassar.. men va fiiin han e efteråt.. 

synd att det ska göras så pass sent bara.. kanske bra så att han e trött.. inte funderat på det förrut faktiskt.. 
nu ska vi sova iaf.. 


bildexemplet är inte från ikväll utan nån tidigare badkväll.. 

nattinatt!

2 kommentarer:

Suzan sa...

AWW VILKEN SÖT RÅTTA!!!

Suzan sa...

Du är utmanad Hana!
http://ettdussinpannor.blogspot.com/