Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 14 maj 2009

min dag

hur ser min dag ut, Suzan?
ja du .. 
startade kl 9  med djurrummet, 1½ timma senare (ungefär) så var jag klar.. gjorde lite fisksaker och åt lunch kl 12 med syster(höll ut från halv 8 till 12 =4½ timme). pinka hundar och jobba vidare till kl 5, då jag för andra dagen i rad smet iväg och tog bussen hem, fast inte förren jag tagit den låga vägen till den hållplats jag försöker ta när det e fint väder.. =)
pratade med uppfödaren så de gick bra!.. och snabbt!

hemma , träffade på Mini, en liten chihuahuatik som precis gått in i löp... Reimei var helt galen och uppvaktande, Higge tyckte det var skitkul att springa runt runt runt.. vare sig hon jagade eller han jagade.. sweet! nyinflyttade och allt.. =)


nu då? 
smurfar runt, och funderar på middag så där lite granna.. vad konstigt det är att jag knappt klarar 5 timmar från frukost till lunch, men utan problem klarar jag 7-8 timmar till middag.. =/ väldigt väldigt konstigt.en annan konstig sak är att om jag äter frukost vid 8- 8,30 så kan jag klara mig till 1 - halv två utan problem.. och därefter till nästan kl 10..
tål att funderas över det här. 
fick lite info ang. lördagens utställning 
S. vill du komma och kolla?

1 kommentar:

suz sa...

tyvärr upptagen på lördag annars hade jag gärna kommit! kram