Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 26 maj 2009

vårruset 26 maj

min mors födelsedag! hon fyller stort idag, men hur stort håller jag nog för mig själv.. 
jag fick ge henne en varm kram på sängkanten, laga ägg och bacon och ge en till kram innan jag åkte iväg till jobbet.. nån timme senare åkte de norrut igen. 
precis när jag skulle fara till vårruset ringde jag, och då var de ca 15 min kvar innan de landade hemma.. ca 7 timmar resa och 1 timme på ikea i sundsvall (och biltema tydligen).. 

jag avklarade vårruset 2009 på ca 35 minuter.. 
försökte klocka på min egen klocka när jag stack iväg, men min och deras var väldigt ojämna.. så jag räknade på ca 35 minuter.. gick en hel del.. inte så att musklerna inte skulle klarat av det hela, utan för att min KONDIS e verkligen förfaslig!!.. måste träna upp den om jag ska orka springa milen igen i augusti!.. (dags att anmäla sig nu också.. ojojoj.. )


igår åkte jag mamma och pappa iväg till ikea i kungenskurva, spenderade 1300 kr och lite till på lite förvaring, en ny kudde, 2 set sängkläder, stekpanna, ungsportionsformar, matlådor, förvaring till räkningar, 2 cdhyllor(som jag tänkt använda till böcker) .. ja lite gott och blandat så där.. =) 


nu ligger allt på laddning, mobilen, musiken(som tog slut efter halva loppet) och kamerabatteriet behöver också laddas.. jag  behöver nog laddas också.. sånna där hemska remmar de har, hamnade av nån mysko anledning i mitt rum.. grrr.. men duschladdning och sova laddning behövs definitivt innan morgondagen.. 

Inga kommentarer: