Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 20 oktober 2009

En droppe

en droppe svett börjar det med, och sedan är det kört. Det bara rinner!

Hon är ju lite elegantare än vad jag varit på löpbandet, ja du läste rätt. Löpbandet.
Det blev ingen spinning, för när jag väl kom hem och stod med "keso+fjällfil och hemplockatäppelmos" i handen, så kom jag på att spinningen började PRECIS JUST DÅ!Great, not. Men inte nått negativt där inte,
bara iväg och ta sig antingen en sväng i styrkesalen, eller ställa sig på löpbandet.
Löpband it is. 
Straffrunda it is.
40 min i olika tempo. 

6 min uppvärmning hastig promenad 6.5
10 min på hastighet 8.0
10 min hastighet 8.5
10 min hastighet 9.0
och så 3 min promenad 6.0
och sista minuten på 10.5 


Nr 2 av 8 avklarad!

2 kommentarer:

Helena sa...

Åh, vad duktig du är med träningen! Och du, de rosa bajspåsarna var precis vad jag behövde. :)
Ha det bra!

MassageLotta sa...

Jag tycker att det är underbart atta svettas, jag känner mig nöjd och vet att kroppen är på...