Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 5 oktober 2009

Slag i Sak

Då menar jag tyvärr inte ett boxpass, för det tror jag inte att de har på FLEX GYM!
Utan att jag faktiskt hann dit för att teckna avtalet! Puh!
Egentligen skulle jag väl ha pallrat mig upp kl 6.45 och stuckit och tränat i gymmet, för fy fa*n va skönt det var att äntligen träna igen!
.. Har inte aktivt tränat på gym sedan, jag vet inte när.. 
Ja, sen jag sist var och tränade med peppande Suzan!
Eller när jag sprang tjejmilen, eller när jag faktiskt stack ut och sprang för att köpa mitt busskort i månadsskiftet.

Det var kvällen jag söp bort min älskade ipod shuffle... 

Tyvärr går inte denna modell att bestsälla längre- jävla skit! (förutom kanske Tradera)
Jag som verkligen älskade den!
Men,  de ny modellerna måste man ha en extra del på hörlurssladden och det var jag inte game på. Tyvärr. Så det blev en modell Nano istället. Jag som snackat i evigheter om att jag ville ha en RÖÖÖÖD!, så blev det en orange istället. Varför!? Jo för att mina hörlurar, Sennheiser mx 85 sport II  är orange. Det går inte att klasha!.. 
Och faktiskt är ipod nano i orange skiiiitsnygg den också, eller va tycker ni?

Ja just ja, inte bara att shufflen försvann, mina 1 månad gamla hörlurar försvann med den, great va? Nu blir det nya så fort de antingen fått in i tyresö, eller att jag hinner ta mig till affären i Haninge. Jepp Jepp. Mitt liv i ett nötskal. 

Men en stor förändring. Tidigare skulle jag ha slått mig sjäv blodig för att jag gjort något så dumt som slarva bort den. Men, jag accepterade det rätt snabbt och gick vidare... 
Personlig utveckling.. jippie!

1 kommentar:

Suzan sa...

Härligt, grattis till gymkortet!
Jo den i orange e snygg men jag hade nog valt den gröna =)


Vill du gå på box så kom till mitt pass, jag har fribiljetter!

kram!