Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 3 januari 2010

Ett par dagar sent..

2009! Only a memory now
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag klättrade klättervägg, började med min jägarexamen, körde stripchair, såg en film på bio x2(Avatar), stickade nått användbart, provat sumobrottning, umgåtts mer med syster än någonsin tidigare, varit på bloggpump och varit gäst hos Suzan.

.2 Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några för 2009

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo, jag tror de.. En kollega iaf..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Eehh, räknas Norrland?

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En bättre vikt, mer tid med mamma, jägarexamen...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Sista augusti- då var sista dagen jag bodde hos Calle...


8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag lärde mig sticka och klättra klättervägg!

9. Största misstaget?
Att ta vissa saker för givet...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope, faktiskt inte.. Inte ens svininfluensan.. oki, lite förkyld men inget annat.

11. Bästa köpet?
Massor med böcker, Wow detangler till Higge mm..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Böcker, räkningar, kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När syster uppmuntrade till klättringen! När Suzan bjöd in mig och voffarna till gästrummet..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Paramore- Decode, Suddenly I see( KT Thunstall) I kissed a girl( katy Perry) Time and again (Corroded).

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Troligtvis mer ledsen.. iaf det senare halvåret..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Yogat mer, Tränat mer, tränat hundarna mer, Ställt ut hundarna mer..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat...

18. Hur tillbringade du julen?
Hos syster med föräldrar och systersöner.. + 4 hundar =).

19. Blev du kär i år?
Kärleken håller i, går upp och ner..

20. Favoritprogram på TV?
Big bang theory, Bones som alltid, Fringe..

21. Bästa boken du läste i år?
Massor av vampyrböcker.. Twiligtserien för fjärde ggn..

22. Största musikaliska upptäckten?
Filmmusik..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Inte ett jävla skit.. eller jo, pengar..

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nått enkelt från min pojkvän.. (fick visserligen lunch dagen efter)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade...

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer träning, fokus, mindre gnabb..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mixat, mer mainstream än jag önskat..

29. Vad fick dig att må bra?
Pojkens bra dagar, voffarna, lättnaden av ett jobb under inflation..

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen alls!

31. Vem saknade du?
Mina kompisar från Umeå, vissa som bor nära, och vissa långt borta..
och så mamma och pappa så klart!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Bloggare, annars inga speciella..

5 kommentarer:

Suzan sa...

Norrland räknas!!!

MassageLotta sa...

Vilket år...Norrland? Ja säger du land så, borde borde räknas.....
2010....ska bli kanon....eller hur?
Kram på dig...

Anonym sa...

Vissa är bättre än andra år. Jag tror att 2010 har chans att bli ett bättre år för dig.
Ta hand om dig o vovvarna.
Kram

BLACKBELLA ON THE MOVE sa...

Kul att du kommer gumman! Vad är din mailadress? Så kan jag maila lite mer info!

Kram

Maribella sa...

Önskar dej ett riktigt bra 2010!!
Kram