Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 18 januari 2010

förvånande

Ja,
* att jag inte glömt hur man cyklar i snön
* hittade bara jordgubb och persika/passionsfrukt på lidl
* kunde hålla mig kort dvs
* inte överköpa mig själv på hasselnötsmjöl
* nöjde mig med en 5a grädde och inget smör...


Suzan, du hade rätt..
Dom är jäääää*ligt goda!!
Alltså Lidls fruktkvarg..

bilden e lånad från Suzans blogg)
Öppnade båda för smakens skull, man måste ju kolla om det var en fluke eller om det var generellt gott ..
Smarrigt, lite för smalt för mig egentligen, men borde gå suveränt att blanda ut med lite grädde..
Men jag ville ju sätta mig och äta det reeeenT!
Ursch, nej så här ska det inte få gå..

Inga kommentarer: