Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 17 januari 2010

hälsning

En hälsning från sovrummet-

Jag är bättre,
Men det kliar på min arm (jag har klippt klor på jobbet och blev riven, nu läker det och det kliiiiar!)
Nacken är bättre, men jag känner av muskelknutar upp i halsen( vilket gör att jag inte kan vicka huvudet till höger, men vrida det mer än igår går)
Jag har sovit några timmar nu på kvällen (för att jag hade en sådan grym huvudvärk när jag kom hem)
Det blir ingen klättring idag (trots att syster faktiskt ringde och frågade, men pga nacken blir det kanske i veckan alt, nästa helg)
Jag har ätit hemmagjord ostkaka med bacon och mosade halvtinade hallon (för att det e så jäkla gott!)

Och jag har haft möjligheten att se ett till River Cottage avsnitt (höstavsnittet nr 2)

1 kommentar:

Suzan sa...

Här kommer en stor kram o en förhoppning om att du ska må mkt mkt bättre imorgon! kram!