Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 5 januari 2011

slita huvudet av en hund..

Ja, det e nog inte det bästa jag sagt i mitt liv..
Men jag var verkligen SÅ HUNGRIG,
varenda irritationsmoment gjorde mig grumpigare och grumpigare..

JAG skulle ha gått in på Donken och köpt en flurry med toblerone och extra kolasås,
utan problem..
MEN i morse ställde jag mig på vågen och den visade minus.. och Rivstart 2011 kräver total dedication så det blev ingen flurry idag ...
Kanske kan ja få en 1 mars.. kanske..

2 kommentarer:

Starchild omega sa...

Ja, kanske, går du ner 10 kilo så bjuder jag. Puss

MassageLotta sa...

Bra gjort där...har du bara sagt nej till dig själv en gång, brukar det funka sen med...
Kram