Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 18 januari 2011

wow!!

WOW!!!! <-länk

Åsa Nilsonne och hennes två kinseser- Zelda och Nemi har idag varit och plockat bajs.. enorma mängder bajs.
(följer slaviskt hennes roliga, givande blogg. Bara en fördel att hon har kineser hon också! )
Så kul kan det inte ha varit men skönt att kunna ta en promenad i det området utan att behöva skämmas över alla andra hundägare som skippar att plocka upp sina hundars lortar.
Ja, jag skrev om detta i mitt förra inlägg, men det e verkligen skitäckligt!
Och det bör tas upp fler än en ggn!

Vilka supersjälar!!!
Jag e så impad över att de gör nått sånt..
Visst jag ställde mig och plockade upp en korv som låg bredvid där min äldsta lämnade sin morgonkorv, men att gå igenom hela lunden.. wow!!!

1 kommentar:

Marie sa...

O ja, det var inte illa! Jag plockar upp de små bajskorvarna som min lilla plutt var och varannan dag sparkar ut ur sin låda, och tycker det är tillräckligt jobbigt...

(Tack för kommentaren på Outside :)