Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 27 januari 2011

vänta, vänta!

Missade att fota stackars Suzan- utslagen har iaf minskat lite.
Missade att fota Elina också, min partner på boxklassen.
Båda här jag bland annat träffat på bloggträffar på sushikungen, helt grym mat är det och så vackert upplagt att man nästan blir gråtfärdig att man ska äta upp den. Tur nog har man ju mobilen för att föreviga upplägget.
Små mupparna prövar mössor på sista bilden :här har du Elina och E från vänster och längst till höger står Suzan.

Hur som sitter jag i entrén till Huddingehallen och väntar på min buss, bara tio min kvar, snart dags att börja frysa.
Kram och tack för idag.
Published with Blogger-droid v1.6.6

2 kommentarer:

Suzan sa...

ja just det,..glömde ju fota :(

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Vad gott det ser ut!