Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 21 april 2011

avslutad fasta..

ca 24 timmar blev fastan.. från sen sen middag igår, till ett liten måltid(vid 10tiden) i samband med 5km löpningen som blev här när sambon kom hem från jobbet.
Kände att de behövdes för att kroppen inte ska bryta ned (inbillar jag mig)!
Men hade säkerligen kunnat gå iaf till imogonbitti..
Mot eftermiddagen kände jag nästan ingen hunger längre, inga morrningar eller så..
Enbart te dracks under hela dagen.

Av planerna blev det ;
Fixa halsbandet och kopplet
(+ sy ett till halsband i lila och guld till Higge!)
istället för klättra blev det 5 km löpning (hittat en perfekt runda på 5km..) och rätt bra tid och energi för att ha fastat i ca 20 timmar!
Tagit fram lite matalternativ till imorgon (bjudit över syster med sambo på middag)
Bada hunden hann jag göra också!
Tack och lov för de..
Han är så vacker när han e nybadad och luktar gott gör han då också!
Blir nog ett till badtillfälle på måndag..

Såå, det enda som inte blev gjort var matplanen för nästa vecka och planera middagen ordentligt (tex vad som måste handlas, vilka rätter som ska göras osv)
För det ska ju göras i samråd med sambon min!

Morgondagens planer;
Klättra, handla mat, laga mat, bjuda på mat.
Ladda ipodnano..
Titta lite på mina projekt..

Inga kommentarer: