Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 30 april 2011

busy day!

Idag vaknade jag på min egen sida av sängen. Det är alltid lika skönt att slippa klättra över min älskling.
Promenad och frukost vid 8tiden och sedan skynda sig att bada Higge-pigge innan Suzans cykelevent.
Jisses vad jag ser ut! Ursch och svettiga var vi båda två!
Sambon prövade spinning för första ggn.
Si så där sa han om det.

In till stan för att köpa en käck hjälm till mig då jag ska försöka mig på att cykla fixed! Och Då vill jag minsann ha hjälm, för säker känner jag mig inte.
Efter det en tur in på tatueringsstudion för att få höra att han sköter Sina bokningar själv och att jag ska ringa i veckan.
Yes box!
Vidare till Sushistället vi alltid går till inne i stan och bad om sashimi, som vanligt. Denna ggn fick jag ris, brukar annars aldrig få det här. Men riset ligger där det lades och där får det stanna.
Härnäst går vi till skrapan, för att titta lite kläder innan vi ska till Farsta centrum och köpa kött till grillning ikväll hos bästa S.
Grattis sötnos! Även om du fyllde igår! Puss!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: