Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 25 april 2011

Take care of what's important..

Ibland vill jag verkligen inte fara ut och springa.
Ett av skälen är just att mina boobs inte jämt stannar där det är meningen.
Det blir så när man arbetat bort ca 30 kg i vikt.
Tyvärr tappar man både storlek och fyllning på de där viktiga delarna av anatomin.
Jag försöker springa ett par ggn i veckan och en riktigt bra bh hjälper mer än man tror till att göra hela upplevelsen trevligare!
Tar man fel bh, får man nästan hålla fast dem, med en bra bh så glömmer man nästan att man har bröst från början!

Jag har en shock absorber sedan tidigare och den e såå bra!
Men börjar bli ganska sliiiten nu!
Den här önskar jag mig!

Därför är jag med och tävlar om en (bilden över)
Shock Absorber Runing -sport -bra hos Em!

Inga kommentarer: