Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 6 november 2009

Sex, Drugs and Rock'n Roll

Fast jag ändrar det gärna till SEX, MILKCREAM and EGGS'nBACON

För det var som stod på morgonplaneringen idag.
Min Kille fyller 28år idag och fick just denna variation till frukost..
*tihi*

Sen tänkte jag handla dadlar och göra Bumsbollar 2.0 enligt Mikkan.
Tror det är nått han verkligen skulle uppskatta.
Tillsammans med en liten bit citronkaka från ett konditori.. =)

Frågade vad han ville ha till mat, men det visste han inte ännu..
Så vi får se vad som händer....





Igår kväll hade vi ett rätt ordentligt bråk som jag i många stunder trodde skulle sluta med att han gjorde slut. Men efter att vi lugnat oss lite och diskuterat och stött och blött situationen så kom vi båda fram till att vi älskar varandra och vill se en framtid tillsammans. Good for us.
Han kom till sängs vid halv 2 och fick öppna sin present redan då..
Lite gissningslek innan som involverade orden - latex, grov, så här lång, rund, formad så där, från hans sida...
Det enda jag sa från början är att det - är nått du behöver.
Så öppnade han sitt paket med 8 par sockar och ett par boxershorts. =)


När han kom till sängs viskade han i mitt öra- Jag tror det här kan bli min bästa födelsedag någonsin.

Inga kommentarer: