Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 23 november 2009

svanar eller duvor?

Frågan om..
På de pass jag gått tidigare hette den svanen,
men kollar jag flödesscheman på internet så heter de
downward facing pigeon och supported pigeon pose.

Never mind really..

Saxar har vi också gjort, hehe, skulderstående med saxning av benen.
Det är rätt tufft när benen möts och ska alternera.


Jag Har haft minipaus igen. Både datormässigt och Bloggmässigt.
Även träningsmässigt.
En hel vecka på träningen och sedan i torsdags på bloggandet.
Dator- njae.. har väl sätt lite väl mycket serier.. =)


Loppis!
Grannarna lät mig följa med på loppis i eftermiddag, hittade en jättefin hyllsak som kan stå innanför dörren och ha laddar och böcker, alternativt nycklar och tidningar osv på sig. Yippie! Precis nått sånt jag sökt länge. För 80 kr!! yippie!!

BIO!

Åkte och såg bio, helt själv idag. Mitt på dagen! kl 12.30 var det en visning av New Moon på Filmstaden Söder. Hittade knappt dit, men nu ska jag nog kunna ta mig dit fler ggn.
Fick ett rabattkort också för halvaprisetbio som jag kan utnyttja på mina lediga dagar. yippie!!

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Jag börja undra vart du var faktiskt...men kul att du verkar må bra iallafall...