Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 17 november 2009

Svävare och kameler

Ni vet vad jag har gjort idag va?
Haft ett poweryoga pass..
Idag har vi gjort kameler och Svävare (som en planka men du rör dig fram och tillbaka.. - stenhårt! )

Varje ggn jag tar mig därifrån är jag så full av energi.
Vid den här tidpunkten på kvällen är den dock rätt sinad,
och det är dags att nanna..

Good night
Sleep tight
Don't let the bedbugs bite..

2 kommentarer:

Maribella sa...

Jag vet...blåbär och hallon är mycket dyrare!! Det här paketet kostade runt 18 kr. Och inte vet jag men...det smakar som riktiga superbär! Bästa kvalitet!!

Vad roligt att gå på ett pass och bli så full av energi, hoppas det sitter kvar under dagen också!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

svävare! spännande!