Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 9 november 2009

you work it girl!!

Alltså work out..
För vad ska jag göra i veckan?

Måndag: Core och poweryoga
Tisdag: vila (jobbar sent)
Onsdag: Dance och spinning
Torsdag: vila (Jägarkurs)
Fredag: löpbandet eller vila
Lördag: Bloggpump med Suzan! ev. bodypump på morgonen.
Söndag: löpband och styrka!



Jag vill passa på och tacka er som gett komplimangerna för nya frisyren.
Tack!!!
Det känns faktiskt jätteskönt att vara så härt korthårig igen.
Det var mååånga år sedan.
Visserligen älskar jag att ha långt hår, men har funderat så länge...
Förrut gömde jag mig bakom mitt midjelånga hår...
Men mer och mer har det kortats av, alltefter mitt självförtroende har ökats.
Tack än en gång!

4 kommentarer:

hollywooddivan sa...

När tog du ur din septum?

Terese sa...

Ja men gud, du är jättefin korthårlig!

Puss å kram!

Hana_Caena sa...

Terese- tack! vill ju se bilder på dig nu !
kram till er alla!

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken FIN bild på dig:)
Kram Lallis