Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 2 november 2009

Leave Me Alone!



Man ska inte se till att dra hem hela säsonger av
beroendeframkallande serier från USA..
Just nu är det Criminal Minds som occuperar min tid.
Och då menar jag verkligen occuperar min tid.
Jag orkar inte umgås med hundar, pojkvänner eller internet..

DO NOT DISTURB..
Just kidding.. =)

Tar mig tid för träningen iaf.
22 pass under Oktober månad!
Mixat- 5 ggn
Spinning- 4 ggn
Gymmet- 3 ggn
Yoga-3 ggn
bodypump- 2 ggn
kondition- 3ggn
Dance- 2 ggn


Bland annat gårdagens löpträning och dagens yoga, som igen gav min en utmaning-SIRSASANA- jag skulle stå på huvvet?!!
Gick inge vidare..
Nått nytt att arbeta med.. *ser fram emot det*

2 kommentarer:

Alythea sa...

Seriemaraton där hemma i soffan eller datorstolen är ju bland det bästa! I alla fall i min värld. :)

Kul att du har så bra inställning till utmaningen till att stå på huvudet! Själv hade jag nog bara gett upp på fläcken.. Jag och yoga SKA gå ihop en vacker dag, men den verkar avlägsen just nu. ;)

Negative Nancy sa...

Har försökt det med på kursen, inte gått så bra men fan den som ger sig! Själv rockar jag clownposen sjukt bra så jag är halvvägs :)