Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 26 juni 2009

cykelkärra..


har ingen bild så klart.. inte på min med mina hundar, men lika väl ärligt stulen från Biltema...

men i tisdags fick jag skjuss av älsklingen till Biltema, för att handla en cykelvagn(kärra) till att ha pojkarna( mina voffar) i när jag cyklar till jobbet. 
ska ju snåla och träna samtidigt hade jag tänkt!fast måste nog lägga ut minst 700 på att laga cykeln.. och 1000 kr för vagnen..  slår ut varandra tror jag.. men motion(träning) och sol (inget regn hoppas jag) står ju på beställningslistan, och de e dyyyrbart!

Men! idag tog vi virgin-voyage till och från jobbet.. räkna med iaf 45 minuter till jobbet.. om man tar de lite lugnare än ja.. men nog fanken kan de bli benträning av att cykla upp för backarna.. (hatar att stå och cykla) men det kan nog bli lite av de me..

upp kvart över 6, inse att jag INTE vill äta mat då, ut en kortis med killarna för att pinka av dem.. plocka ihop och hämta cykel + vagn.. klura lite på vilken väg jag ska ta mig förbi centrum(de har stängt av med stora byglar, så min vagn kommer inte förbi.....

båda pojkarna verkar tycka det e ok, för de ger inte ifrån sig ett knyst..
vid 4vägs korsningen vid jobbet får Reimei kommaut och SPRINGA lite, han ääälskar det! drar som en gnu och galloperar glatt!!
.. äter frukost på jobbet, tar det lungt byter om, börjar jobba..
sweet! det här kan ja tänka mig fler dagar.. men väntar nog på att kliva upp liiite senare..
kl. 7 iaf..  

räkna med minst 90 min träning idag.. + 40 för promenader.. 
sweet! om detta inte ger resultat efter 2 månader e jag väääldigt ledsen.. nu ska jag ta mina böcker från igår och lääsa.,,. tog minst 1½ timme att läsa ikapp på bloggarna.. 

natti natt!

Inga kommentarer: