Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 21 juni 2009

midsommar med mygg

i torsdags kväll tog jag, mor och far våra tre hundar och packade in oss i bilen och åkte upp till norrländska fjällen ( grytsjö) där vinter stugan ligger.. 
den kallas vinterstugan för vi brukar oftast åka dit vintertid (kring jul) och åka skoter.. nu har jag bara åkt skoter vid den nya stugan en ggn, för typ 3 år sedan.. men det e fjällstugan non the less..

fint soligt väder fick vi egentligen bara idag men rätt ok väder har det varit hela midsommar..
ut på sjön tog vi oss en sväng också.. (bilder kommer imorgon)

på vägen hem går avgassystemet sönder (bild på det dyker också upp)

men nu nattar tom pappa, så nu e det dags att sova..
för imorgonkväll åker jag söderut igen..

c ya! 

Inga kommentarer: