Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 28 juni 2009

så trött

värmen tar verkligen ut en.. 
gick på en 45 mins promenad med pojkarna i morse.. kom hem och kände att jag verkligen inte orkade släpa med mig stackarna till jobbet. så de fick stanna hemma.. det var nog nästan skönast för oss alla.. 
det var tryckande värme trots den snabba cykelturen på ca 20 min (till jobbet) och 25 på vägen hem.. 
varför denna snabba stressade färd, var på grund av att igår kväll hade jag direkt när jag ställt in vagnen i cykelförrådet vänt upp och ned på min cykel för att justera spänningen på kedjan.. jag e 1010% säker att jag drog åt muttrarna det allra mesta jag kunde.. 
I morse var båda sidorna LÖSA!!..  märkte jag när jag försökt cykla ca 3 meter och det börjar låta i bakhjulet. Hjulet slog emot på ena sidan och först trodde jag att jag feljusterat hjulet, att det blivit snett, men när jag inser att det är löst börjar jag fundera ordentligt.. 
det enda jag kan tänka mig är att de unga killarna som satt på innergården igårkväll såg när jag höll på med bakhjulet och fick för sig att de skulle ha lite roligt, och därmet släppte på muttrarna.. 

tur att jag märkte det snabbt iaf.!!.. 
men tur att jag bestämt mig för att lämna killarna hemma.. 

nu ligger de utslagna av värmen.. samma som jag vill göra.. 
bara soooova!!!!

natti natt

Inga kommentarer: