Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 26 juli 2009

10 Saker ni inte visste om Hana

1-
Jag flyttade in hos en kille jag aldrig träffat IRL förrut.
Men är inte säker på att jag vill bo med pojkvännen sen 1½ år.

2-
Jag cyklar mest hela sommaren till jobbet, det började när jag inte hade nått annat sätt att ta mig till jobbet förra sommaren då området hade busstrejk.

3-
Jag är sockerberoende, fortfarande. Efter 1 år på LCHF. Kan fortfarande vilja sätta i mig massor med socker i olika former.

4-
Jag jobbar för min syster. Och har alltid gjort.

5-
Jag är en HAMSTER, kan inte låta bli att spara saker jag kanske skulle kunna klara mig lika bra utan.

6-
Jag såg en lapp på min frys i morse som ber mig flytta ut. Vet nu inte var jag ska bo.

7-
Jag är inte alls förtjust i att städa, diska eller tvätta, men gör det ändå. NÄR det behövs.

8-
Jag älskar mina hundar över allt annat, men ibland vill jag bara strypa dem.

9-
Jag drömmer om ett självförsörjande liv på landet.

10-
I talk the talk, but I can't walk the walk. Dvs- jag pratar om miljön, men sover med både tv och lampa på.

1 kommentar:

Suzan sa...

Om Frank tycker om Higge lika mkt som han tycker om Reimei så är du välkommen att bo här.
*kramar*