Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 16 juli 2009

planerat

Det var så mycket planerat idag,  skulle till Lidl och handla; keso, bacon och philadelphiaost.
Hade NÄSTAN tänkt tvätta (det gav jag upp tidigt då jag inte gjort nått arrangemang med tvättrummet). 
Diska, städa och Träna av olika slag var också på listan. 
Halvgjort, halvgjort och 45 mins promenad med pojkarna e nog det som blev gjort. 
Jo, använde min "magic bullet" från Biltema

och gjorde kokosmjöl som jag använde till mina kokosochhasselnötspannkakor. Supergoda förresten, mättande och matlåda.I LOVE IT! Fungerade jättebra till fläsksvålarna som jag mixade till köttbullarna i förrgår, och nu till kokosflingorna = kokosmjöl!Just ja, ska ju olja cykeln också, den gnisslar så fasligt att det gör ont i öronen, TROTS musik på hööög volym i öronen. Tror tom att Reimei brukar pipprotestera nån gång då och då. Nej, nu ska jag ställa mig och göra köttfärspaket att lägga i frysen.  Och Tacopaj á la LCHF. snart kommer ju skjussen till Lidl (pojkvännen) aah!, innan imorgon måste ja nog äta lite fläskfile också.

Inga kommentarer: